• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

U sviluppu africanu riceve spinta cinese

U sviluppu africanu riceve spinta cinese

1

Introduzione

In una fabbrica in Port Elizabeth, Sudafrica, i travagliadori in uniformi blu assemblanu meticulosamente i veiculi, mentre chì un'altra squadra manuvra circa 300 veiculi utilitarii sportivi è berline in una zona di tappa. Queste vitture, fabbricate in a pianta di u fabricatore cinese Beijing Automotive Group Co, saranu consegnate. à u so cliente, South African Airways, è à parechji concessionarii in Pretoria in una settimana. Queste vitture testimonianu l'incursioni di e cumpagnie chinesi chì facenu in u mercatu di l'auto in tutta l'Africa, da Ghana à Etiopia, Maroccu à Sudafrica, hà dettu Chang Rui, BAIC. vicepresidentu.

Cina aiuta l'Africani in u crescita ecunomica

Cù fabbriche di camioni leggeri è di scarpi stabiliti in Etiopia, una pianta fotovoltaica gigante chì genera energia pulita in Kenya, è strutture di fabricazione chì producenu cumpunenti elettronici, materiali di costruzione, tessuti di vestiti, necessità di ogni ghjornu è prudutti di trasfurmazioni alimentari in Egittu, Nigeria, Benin, Mozambique, Zambia è Tanzania, i pruduttori cinesi sò custruendu una reputazione solida in Africa per i prudutti è i servizii chì ùn sò micca solu accessibili, ma ancu facilmente servibili.

L'imprese cinesi in Africa anu tradizionalmente fattu a so marca per mezu di prughjetti di infrastrutture è di energia à grande scala, hà dettu Yao Guimei, un ricercatore in l'Istitutu Cina-Africa, chì face parte di l'Academia Cinese di Scienze Sociali di Pechino.

"Tuttavia, cum'è a regione si imbarca in una nova fase di sviluppu, anu cambiatu u so approcciu investendu più in a fabricazione muderna è l'imprese di serviziu di serviziu in l'ultima dècada", hà dettu Yao, aghjustendu chì sti muvimenti anu sustinutu in modu efficace a cooperazione di capacità di produzzione internaziunale è criatu novi impieghi in i paesi ospitanti.

Per esempiu, u stabilimentu di a fabbrica di BAIC in Sudafrica ùn hà micca solu stimulatu u sviluppu di l'industria di l'automobile sudafricana è offre à i cunsumatori più scelte, ma hà ancu implicatu più di 150 imprese lucali è mediane in u prucessu, secondu l'infurmazioni publicate da BAIC. .

Hà creatu più di 3 000 impieghi in e catene di l'industria upstream è downstream è hà furmatu un gruppu di prufessiunali è amministratori.

10-1
除臭-97-4

Cumu l'effetti di a Cina in Africa

In Kigali, capitale di Rwanda, NEIITC Co Ltd, un fabricatore di televisione fundatu da l'imprenditore cinese Liu Wenjun, hè capaci di assemblee più di 2.000 unità di televisori 32-inch ogni ghjornu. Cù un prezzu unitario di 600 yuan ($ 84), sti televisori, una volta cunsiderati un lussu in Africa, sò avà guardati da un gran numaru di famiglie in Rwanda. A cumpagnia chinesa oghje oghje circa 40 per centu di a quota di mercatu in questa zona in u paese di l'Africa orientale.

Dopu avè lanciatu stu prughjettu cù un investimentu tutale di più di $ 1 milione di dui anni fà, Liu hà dettu chì u mercatu di Rwanda prima era duminatu da i cummercianti indiani, chì importavanu TV da a Cina è godevanu di marghjini di prufittu grossu finu à u 50 per centu.

Tuttavia, a cumpagnia hà riduciutu rapidamente i prezzi di a TV, mantenendu ancu un marghjenu di prufittu grossu di più di 20 per centu, dopu avè stabilitu una fabbrica lucale utilizendu materiali è equipaghji da a Cina.

I caratteristichi di stu prucessu

"Inizialmente, entra in mercati più grandi richiede un flussu di cassa sustanziale, è postu chì u mo capitale era limitatu, principià in un mercatu più chjucu era un approcciu più sicuru", disse Liu.

Una caratteristica chjave di u mercatu africanu hè chì hè "grande ma magre. L'Africa hè vasta, ma a capacità di i mercati individuali hè limitata. A sfida per l'imprendituri chinesi si trova in l'identificazione di i mercati di crescita, un compitu chì esige una visione precisa ", disse Wang. Luo, direttore di l'Istitutu di Cuuperazione Internaziunale per u Sviluppu, chì face parte di l'Academia Cinese di Cummerciu Internaziunale è Cooperazione Economica in Pechino.

Cù più ordini avà in manu, NEIITC pensa à aduprà Rwanda cum'è hub per espansione in i paesi vicini. A cumpagnia hà ancu intenzione di introduci prestu altri apparecchi domestici cum'è frigoriferi, arricchendu ancu più a gamma di prudutti.

40-1 HDPE瓶1
芭菲量杯盖-白底

L'impattu

I zoni di cooperazione ecunomica è cummerciale in Africa anu investitu in settori di copertura cum'è l'agricultura, a fabricazione è a logistica, attraendu più di cumpagnie 1,000. Queste zoni anu fattu cuntributi significativi à i rivenuti fiscali lucali, a crescita di l'esportazioni è i guadagni in cambiu.

In più di rinfurzà l'imprese ligati à a fabricazione è u cumerciu di servizii in Africa, a Cina vole à incuragisce è sustene l'istituzioni finanziarie sia da u so mercatu sia da l'Africa per rinfurzà i scambii è innuvà mudelli di cooperazione finanziaria in l'anni à vene.

Shen Xiang, Direttore Generale di u Dipartimentu di l'Affari di l'Asia Occidentale è di l'Africa in u Ministeru di u Cummerciu, hà dettu chì u guvernu cinese hà da fucalizza nantu à a diversificazione di i prudutti finanziari è u sustegnu di a cooperazione trà Cina è Africa in settori cum'è u sviluppu verde, l'economia digitale è a crescita. di picculi è medie imprese in u prossimu passu.

Dismissing certi paesi "trappula di u debitu" narrativa in Africa, Shen hà dettu chì basatu annantu à un studiu publicatu recentemente da u Fondu Monetariu Internaziunale, i ligami cummerciale è u debitu multilaterale rapprisentanu u 66 per centu di u debitu esternu tutale di l'Africa in 2023, mentri u debitu bilaterale Cina-Africa. custituitu solu 11 per centu.

Questu significa chì a Cina ùn hè mai statu u creditore principale di u debitu di l'Africa. Certi partiti anu utilizatu u prublema di u debitu africanu per fà accusazioni senza basa. U so scopu hè solu di appannà è di disturbà a cooperazione Cina-Africa, disse.


Tempu di Postu: Sep-02-2024