• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

Nazioni africane vede a Cina cum'è un partenariu affidabile

Nazioni africane vede a Cina cum'è un partenariu affidabile

e8e8f0a931326dbfd0652f8fcdceb5e

Introduzione

L'impegnu di u presidente Xi Jinping di travaglià cù l'Africa per implementà u pianu d'azzione di partenariatu di 10 punti per avanzà a mudernizazione hà riaffirmatu l'impegnu di u paese à l'Africa, secondu l'esperti.
Xi hà fattu l'impegnu in u so discorsu principale in u Summit 2024 di u Forum per a Cooperazione Cina-Africa in Pechino ghjovi.

L'impurtanza in questa cooperazione

U discorsu hà ancu raffiguratu a Cina cum'è un cumpagnu di sviluppu affidabile per u cuntinente, anu dettu l'esperti.
Shakeel Ahmad Ramay, CEO di l'Istitutu Asiaticu di Ricerca è Sviluppu di l'Eco-civilizazione in Pakistan, hà chjamatu u discorsu un raghju di speranza per l'Africani in i tempi difficili.
Ellu disse chì u presidente Xi hà prupostu un modu per aiutà l'Africa à risolve i prublemi di miseria è insicurezza alimentaria, migliurà l'assistenza sanitaria, è apre a strada per una sucità pacifica, pruspera è orientata à u futuru.
润肤1-1 (2)
除臭膏-99-1

A misura di sta cooperazione

A Cina hè pronta à aiutà l'Africa cù prugrammi concreti è risorse di finanziamentu senza alcuna stringa attaccata o lezioni, Ahmad hà dettu. Hà aghjustatu chì u pianu d'azzione di partenariatu hè pensatu per esse inclusivu è rispettu a diversità in termini di sistemi di governanza, culture è preferenze, assicurendu chì tutti E nazioni africane sò cunsiderate è rispettate in u partenariatu. Alex Vines, direttore di u prugramma Africa in u think tank di Chatham House, hà elogiatu i 10 zoni prioritari di u pianu d'azzione cumprese a salute, l'agricultura, l'impieghi è a sicurità, dicendu chì sò tutti impurtanti per l'Africa. .China impegnò 360 billion yuan ($ 50.7 billion) di sustegnu finanziariu à l'Africa in i prossimi trè anni, più altu ch'è a quantità prumessu in u Summit FOCAC 2021. Vines hà dettu chì l'aumentu hè una bona nutizia per u cuntinente. Michael Borchmann, ex direttore generale per l'affari internaziunali di u statu tedescu di Hessen, hà dettu ch'ellu era impressuatu da e parolle di u presidente Xi chì "l'amicizia trà a Cina è l'Africa trascende u tempu è u spaziu, supera. muntagne è oceani è passa di generazione in generazione".

L'impattu di a cooperazione

Citendu esempi di nazioni africane chì aiutanu a Republica Populare Chine à restaurà a so sede legale in l'ONU à l'iniziu di l'anni 1970, è a Cina chì aiutanu à custruisce a Ferrovia Tanzania-Zambia, Borchmann hà dettu: "Ci sò parechji esempi di cooperazione stretta è fruttuosa, cumprese in u quadru di l'iniziativa Belt and Road ".
"Una ragione basica chì a Cina hè tantu apprezzata in Africa hè u rispettu mutuale", disse Borchmann.
"Un ex presidente di u Chad l'hà spressu cù parolle adattate: a Cina ùn si cumporta micca à l'Africa cum'è un maestru di sapè tuttu, ma cun rispettu prufondu. È questu hè apprezzatu assai in Africa ", aghjunse.
Tarek Saidi, editore in capu di l'Echaab Journal of Tunisia, hà dettu chì a mudernizazione rapprisentava una parte significativa di u discorsu di Xi, sottulinendu u forte focus di a Cina nantu à u prublema.

10-1
61-1-1

U significatu di a cooperazione

"A mudernizazione chinesa hè custruita nantu à l'aiutu mutuale, a sulidarità è a cumunità, in cuntrastu forte cù u mudellu occidentale, chì hè arradicatu in a culunizazione è l'individualisimu", disse. "U discorsu hà dumandatu à avanzà a mudernizazione, cù a diversità è l'inclusività, chì pensu chì tene una grande impurtanza, postu chì riflettenu i valori universali di l'umanità".
Saidi hà dettu chì u discorsu hà ancu evidenziatu l'impegnu di a Cina à sustene i paesi africani attraversu u pianu d'azzione di partenariatu, cumprese a cooperazione per u sviluppu è i scambii da persone à persone.
"I dui lati anu un grande spaziu per a cullaburazione, postu chì l'Iniziativa Belt and Road puderia stimulà a sinergia cù l'Agenda 2063 di l'Unione Africana, cù u scopu di prumove una nova forma di mudernizazione chì hè ghjustu è equa", disse.
Deniz Istikbal, un investigatore ecunomicu in a Fundazione per a Ricerca Politica, Ecunomica è Suciali in Turchia, hà dettu chì, in partenariatu cù l'Africa, a Cina si focalizeghja nantu à una cooperazione mutualmente benefica, da quale importa risorse naturali da l'Africa è esporta merchenzie trasformate in u cuntinente.
Istikbal hà dettu chì a Cina s'hè stabilita cum'è u più grande cumpagnu di cumerciu straneru è d'investimentu di u cuntinente africanu, cù u so investimentu direttu in Africa più di $ 40 miliardi à a fine di l'annu passatu.
U voluminu di u cummerciu trà Cina è Africa hà righjuntu $ 282 miliardi in 2023, chì riflette l'approfondimentu di i ligami ecunomichi, disse.
Istikbal hà dettu chì a Cina ghjoca ancu un rolu cruciale in u finanziamentu di i bisogni di sviluppu di u cuntinente, chì offre una alternativa significativa à l'istituzioni finanziarii occidentali.

Tempu di Postu: Settembre-09-2024