Introduzione
A rapida crescita di l'energia rinnuvevule in Cina supera a ricerca di l'ugettivi naziunali di carbone, aiutendu significativamente u cambiamentu globale versu l'energia verde, anu dettu l'esperti.
Anu nutatu chì l'avanzamenti di a Cina in a tecnulugia, a fabricazione è l'installazione sò cruciali per furnisce una putenza assequible è cumbatte u cambiamentu climaticu in u mondu.
Cina ghjoca un rolu impurtante in l'IEA
Heymi Bahar, analista anzianu di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, hà dettu chì a Cina cuntribuisce una parte maiò di i Cuntributi Naziunali Determinati (NDCs) sottu l'Accordu di Parigi, chì si tratta di l'ubiettivi di l'azzione climatica di i paesi per riduce l'emissioni è adattà à l'impatti climatichi.
Bahar hà dettu chì a rapida crescita di l'energia rinnuvevule in Cina pò potenzalmentu permette à u paese di picchi l'emissioni di carbonu assai prima di u so scopu di 2030.
"U capu di a China in tecnulugii d'energia pulita hè assai più impurtante chì a so parte in a dumanda di rinnuvevuli. Senza a scala di a fabricazione è l'installazione di e rinnovabili di a China, hè assai difficiule di cummattiri u cambiamentu climaticu ", disse.
"Trà 2022 è 2023, l'investimentu in tecnulugia d'energia pulita hà aumentatu da quasi 50 per centu è a Cina era rispunsevuli di assai di questu. U paese domina avà u mercatu globale di tecnulugii energetichi. Produce u 95 per centu di i moduli solari in u mondu. U 75 per centu di a fabricazione di batterie globale hè in Cina ".
A tendenza di l'IEA in Cina
Zhu Xian, vicepresidentu esecutivu di u Forum di Finanza Internaziunale è ex vicepresidentu di u Bancu Mondiale, hà dettu chì esse guidatu da l'innuvazione hè chjave per u sviluppu energeticu di a Cina. L'innovazioni includenu i reattori nucleari di generazione 3, l'efficienza di cunversione continuamente aghjurnata di e cellule fotovoltaiche, tecnulugia di trasmissione ultra-alta tensione, novi tippi di almacenamiento d'energia, energia di l'idrogenu, veiculi elettrici è batterie di lithium.
À a fine di ghjugnu, a capacità di energia eolica cunnessa à a reta di a Cina era di 470 milioni di kW, è a capacità di energia solare cunnessa à a griglia era di 710 milioni di kW, totalizendu 1,18 miliardi kW è superendu a putenza di carbone (1,17 miliardi kW) per u primu. tempu in termini di capacità installata, hà dettu l'Amministrazione Energetica Naziunale.
In u futuru, i sperti anu dettu chì e riforme orientate à u mercatu sò disposte per definisce e direzzione maiò di u sviluppu di u settore energeticu cinese in l'anni à vene, mettendu in risaltu i principali punti di discussione di a terza sessione plenaria recentemente conclusa di u 20u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine. .
Sforzi seranu fatti per avanzà l'operazioni indipendenti di e reti, ancu s'elli sò affruntendu a pressione da l'integrazione di l'energia nova in a rete, chì necessitanu un investimentu aumentatu, a digitalizazione è a flessibilità. Più misure sò ancu in cantiere per spinta u cunsumu d'energia rinnuvevule è migliurà i meccanismi di prezzu di l'energia, hà dettu Lin Boqiang, capu di l'Istitutu Chine per Studi in Politica Energetica in l'Università di Xiamen.
L'impurtanza di riduce i barrieri di u cummerciu
Wang Bohua, presidente onorariu di l'Associazione di l'Industria Fotovoltaica di Cina, hà dettu in un foru recente chì u novu settore energeticu di a Cina assiste à l'aumentu di e barriere cummerciale.
"In i primi sei mesi, i principali mercati fotovoltaici mundiali cum'è i Stati Uniti, l'Europa, l'India è u Brasile anu implementatu e pulitiche chì anu aumentatu e barriere à l'impurtazioni di prudutti fotovoltaici è anu lanciatu misure per prutege e produzzione lucali, ponendu sfide à a cooperazione glubale", disse.
Edmond Alphandery, presidente di a Task Force on Carbon Pricing in Auropa, hà dumandatu più sforzi per prumove una cooperazione più profonda trà a Cina, i Stati Uniti è l'Unione Europea, dicendu chì senza una stretta cooperazione di i mercati maiò, a cumunità internaziunale ùn pò micca cumbatte u cambiamentu climaticu.
Ellu disse chì a temperatura media glubale per l'ultimi 12 mesi hè cresciutu di 1,63 C sopra a media preindustriale, è l'obiettivu di a temperatura di 1,5 C stabilitu in l'Acordu di Parigi una decina d'anni fà era appesu à un filu slender.
"U cunsensu righjuntu à a COP28 2023 Cunferenza di u Cambiamentu Climaticu di e Nazioni Unite in Dubai hà dumandatu à triplicate a capacità di l'energia rinnuvevuli glubale da 2030. Per ghjunghje à u scopu, u ritmu deve cambià drasticamente ", disse Bahar.
Tempu di post: Aug-05-2024