• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

Chang 'e-6 Ritorna à a Terra cun Treasure!

Chang 'e-6 Ritorna à a Terra cun Treasure!

1

Introduzione

A missione robotica Chang'e 6 di a Cina hà finitu cù successu marti dopu meziornu, purtendu campioni scientificamente preziosi da u latu luntanu di a luna à a Terra per a prima volta.

Purtendu i campioni lunari, a capsula di rientrata di u Chang'e 6 hà toccu à 2:07 pm in u so situ di sbarcu predeterminatu in Siziwang Banner di a regione autonoma di a Mongolia Interna, mettendu fine à u viaghju di 53 ghjorni chì implica una mansa di cumplessu, sfida. manuvres.

U prucessu di l'atterrissimu Chang'e 6 di a Cina

I prucessi di rientriu è sbarcu cuminciaru versu 1:22 pm quandu i cuntrolli di missione in u Centru di cuntrollu aerospaziale di Pechino caricavanu dati di navigazione d'alta precisione à a cumminazione di capsula orbitatore-reentry chì viaghjava intornu à a Terra. sopra à l'Oceanu Atlanticu miridiunali è hà cuminciatu à scendinu versu a Terra. Hè intrutu in l'atmosfera versu 1:41 pm à una vitezza vicinu à a seconda velocità còsmica di 11,2 chilometri per seconda, è poi rimbalzò fora di l'atmosfera in una manuvra per riduce a so velocità ultrarapida. .Dopu un pocu tempu, a capsula rientra in l'atmosfera è cuntinueghja à planà.Quandu l'imbarcazione era à circa 10 km sopra a terra, hà liberatu i so paracadute è prestu sbarcò in terra.

Pocu dopu à u touchdown, u persunale di ricuperazione mandatu da u Jiuquan Satellite Launch Center hè ghjuntu à u situ d'atterrissimu in elicotteri è veiculi off-road. A capsula serà poi trasportata in aereo à Pechino, induve serà aperta da esperti di l'Academia di China. Tecnulugia Spaziale.

62-1
PET-48-1

U supportu tecnologicu di a missione Chang'e 6

A missione Chang'e 6, chì rapprisenta u primu tentativu in u mondu di rinvià campioni da u latu luntanu di a luna à a Terra, hè stata lanciata da un missaghju di trasportu pesante Long March 5 u 3 di maghju da u Wenchang Space Launch Center in a pruvincia di Hainan. .

A nave spaziale di 8,35 tonnellate hè stata cuncepita è custruita da l'Academia Chinesa di Tecnulugia Spaziale, una filiale di China Aerospace Science and Technology Corp, è custituita di quattru cumpunenti - un orbiter, un lander, un ascender è una capsula di rientri.

Dopu una mansa di passi sofisticati, l'atterrissimu sbarcò à u Polu Sud-Aitken Basin, unu di i più grandi crateri d'impattu cunnisciuti in u sistema solare, a matina di u 2 di ghjugnu. L'atterrissimu hà marcatu a seconda volta chì una nave spaziale hè mai ghjunta u latu luntanu lunare.

A vasta regione ùn era mai stata ghjunta da alcuna nave spaziale finu à u ghjennaghju di u 2019, quandu a sonda Chang'e 4 sbarcò in u Polu Sud-Aitken Basin. U Chang'e 4 hà studiatu e zone circundante u so situ di sbarcu, ma ùn hà micca recullatu è rinviatu campioni.

L'atterrissimu Chang'e 6 hà travagliatu 49 ore nantu à u latu luntanu lunar, utilizendu un bracciu meccanicu è un trapanu operatu per cullà materiali di superficia è sotterranei. Intantu, parechji apparati scientifichi sò stati attivati ​​per fà ricerche è analisi.

U significatu storicu di a missione Chang'e 6

Dopu chì i travaglii sò stati cumpletati, l'ascensore caricatu di mostra s'hè alluntanatu da a superficia lunare è hà righjuntu l'orbita lunare per attraccà cù a capsula di rientrata per trasfiriri i campioni. orbita prima di separà u marti.

Prima di sta missione, tutti i sustanzi lunar nant'à a Terra sò stati cullati da u latu vicinu di a luna à traversu i Stati Uniti d'America sei sbarcu Apollo sbarcatura, trè missioni robotica Luna di l'ex Unioni Suviètica è Chang'e 5 missione unmanned China.

I paisaghji è e caratteristiche fisiche di u latu luntanu, chì face permanentemente luntanu da a Terra, sò assai diffirenti da quelli di u latu vicinu, chì hè visibile da a Terra, secondu i scientisti.

I novi campioni prubabilmente offrenu à i circadori in u globu chjavi utili per risponde à e dumande nantu à a luna, è prubabilmente purteranu una gamma di inestimabili pagamenti scientifichi, anu dettu.

5-1
芭菲量杯盖-白底

L'investigazione futura hè in sviluppu

A missione Chang'e 5, chì hè accaduta in l'invernu di u 2020, hà riunitu 1.731 grammi di campioni, i primi sustanzi lunari ottenuti da l'era Apollo. Hà fattu a Cina a terza nazione, dopu à i Stati Uniti è l'ex Unioni Suviètica, per avè cullatu campioni lunari.

Finu a ora, Chang'e 5 campioni lunare hà permessu circadori Chinese à fà un numeru di passi accademicu, cumpresi la scuperta di u sestu novu minerale lunar, chjamatu Changesite-(Y).


Tempu di post: 26-jun-2024