Zheng Qinwen, l'as top classatu di a Cina, hà culminatu a so impressionante corsa à l'Open d'Australia cun un primu finalista in carriera in un torneu maiò, lascendu i fan chinesi stufati da una stella in evoluzione.
Introduzione di Zheng Qinwen
Zheng, u sicondu ghjucatore cinese à ghjunghje à una finale di Grand Slam è u primu dapoi u titulu di Li in l'AO 2014, hà fiascatu à catturà u campiunatu in a finale di u sabbatu facendu a campione difendente Aryna Sabalenka in una Rod Laver Arena piena, essendu soprappulata è superata da u sbarcu. u mondu n ° 2 in una perdita 6-3, 6-2 in solu 76 minuti, perdendu a so prima finale maiò di singles.
A parolla sincera detta da Zheng Qinwen
A scunfitta finale sbilanciata hà culpitu Zheng cun una dura verificazione di a realità chì, malgradu u so recente impulso crescente, a stella cinese di 21 anni hà ancu una longa strada per andà prima di ghjunghje in u cima di u ghjocu, tecnicamente è mentalmente.
"Hè una pena, ma hè cusì", disse un Zheng disappuntu dopu à a finale, chì avia espostu a mancanza di forza mentale di a stella nascente per affruntà una pressione enormi è aspettative in u mumentu di grande tempu.
"Grazie per tutti i fans per ghjunghje quì à fighjulà. I mo sentimenti sò assai cumplicati, mi sentu cum'è puderia avè fattu megliu ", disse Zheng, chì farà u so debut top-10 in u ranking WTA u luni à ella. u più altu postu di carriera di u 7.
"Grazie à a mo squadra per avè aiutatu. Mi piace assai di ghjucà in questu Australian Open. Hè una memoria maravigghiusa per mè. Sò sicuru chì ci sarà più è megliu in u futuru. Xiexie!"
L'ultima corsa di Zheng Qinwe in a cumpetizione
Sabalenka hà datu una mostra quasi perfetta di tennis aggressivu per cuntrullà u cuncorsu in tuttu. Ella hà rottu Zheng in u secondu ghjocu cù un feroce ritornu di backhand, dopu hà sbulicatu u puntu di rottura triple in u ghjocu sussegwente per custruisce un vantaghju 3-0.
Chì hà stabilitu u tonu per u restu di a partita. I numeri di u primu serviziu di Zheng eranu una statistica da fighjà - a ghjovana di 21 anni ùn avia micca sbarcatu più di 56 per centu in alcuna di e so vittorie in strada per a finale. In u primu set contr'à Sabalenka, hà truvatu 63 per centu è hà sbattutu sei assi, ma era ancu incapaci di guadagnà un postu.
A prestazione di serviziu di Zheng hè cascata in u sicondu set. Trè doppiu difetti in u primu ghjocu hà permessu à Sabalenka di rompe di novu immediatamente; Dui altri doppiu difetti seguitanu in u quintu, è Sabalenka si trasfirìu à un vantaghju di 4-1 dopu avè finitu unu di i migliori punti di a partita cù un colpo di drop coolly eseguitu.
Breve cunclusione di a corsa
Zheng hà battutu duramente à a fine di ogni set, salvendu i primi quattru punti di set contr'à ella in u primu è i primi quattru punti di campionatu contru à ella in u sicondu. Sabalenka hà sappiutu ritruvà in u so servitore affidabile per mantene fermu e duie volte è cunvertisce u so quintu puntu di campiunatu cù un forehand pulitu unu-dui pugni.
Tempu di post: 29-Jan-2024