Istruzzioni
À Ching Ming, e famiglie cinesi onuranu i morti purtendu e so tomba è brusgiate soldi di carta è oggetti utili in l'ulteriore vita, cum'è vitture, cum'è offerte.
Ching Ming Festival hà una longa storia di celebrazione
Ching Ming cade u 15esimu ghjornu dopu à l'equinozio di primavera in u calendariu lunisolar cinese, è hè un ghjornu per onore à i morti spazzando i so tombi è brusgiate l'offerte di carta.
Un festival impurtante in u calendariu cinese, a celebrazione data di più di 2 500 anni à a dinastia Zhou (1046-256 aC) quandu l'imperatori offrivanu sacrifici à i so antenati per benedicà u so imperu cù a pace è a prosperità. Quist'annu Ching Ming cade à 4thApril, 2024. In Cina, hè festa publica.
U Festival Cingming hè principalmente per rende un omagiu à l'antenati è i membri di a famiglia difunti
A parte di u rituali annuali di rende un omagiu à i morti hè a brucia di carta moneta (joss paper) è effigie di carta di e cose materiali, da e case è borse à l'iPhone è i vitture di lussu; in 2017 una famiglia di l'isula malasia di Penang hà pagatu quasi 4 000 $ per una vittura sportiva Lamborghini di carta d'oru. Chì sapemu di più di una festa chì, in u so core, aiuta à cunnetta i vivi cù i morti ?
Venendu pulitu
I vivi cunnosci l'impurtanza di una bona pulita di primavera, è u listessu vale per i morti. In questu ghjornu, a ghjente pulisce e tombe di i so amati, da quì u so altru nome, festa di spazzamentu di tomba. Incisioni sò spazzolati puliti è erbaccia eliminata. L'offerte di cibo è vinu sò fatte per mantene l'antenati cuntenti, è l'incensu brusgiatu.
Nisuna corda attaccata
U Kite Flying hà una longa tradizione in Cina, induve i primi aquiloni sò stati volati più di 2 000 anni fà per scopi militari. Tene ancu un locu speciale in u Festival Ching Ming.
In i tempi antichi, a ghjente hà scrittu i so prublemi - una malatia, una relazione o un prublema finanziariu - nantu à un pezzu di carta è l'attaccavanu à un kite. Una volta in l'aria, u so stringu hè statu tagliatu, u kite s'alluntanò è ùn lassendu chè a bona furtuna in u so sguardu.
Una ghirlanda di salice
Ching Ming hè tutta di alluntanà i spiriti maligni. Burning paper joss hè qualchì volta ùn hè micca abbastanza. Per una prutezzione extra, a ghjente hè cunnisciuta per fà una corona di rami di salice, chì si crede chì simbulizeghja a nova vita.
I rami di salice sò posti nantu à e porte frontali è e porte per una prutezzione extra contr'à i fantasmi indesiderati.
Inclusione
Adupranu altre manere per alluntanà i spiriti maligni: rami di salice appesi, simbuli di a nova vita, nantu à e porte è e porte o tiscia ghirlande da elli, è aquiloni volanti. U tè ghjoca un rolu chjave in a cultura chinesa, è u tè fattu da foglie coglie prima di Ching Ming hè cunsideratu premium. Questu hè cunnisciutu com'è tè di primavera, è ancu "tè pre-Qingming". Hè u tè più bramatu perchè i novi boccioli è foglie, bè riposati dopu l'invernu, sò extra suave, dolci è ricchi di nutrienti.
Postu tempu: Apr-08-2024