Introduzione
Nantu à una collina di u Parcu Lianhuashan in Shenzhen, a pruvincia di Guangdong, si trova a statua di bronzu di u tardu capu cinese Deng Xiaoping (1904-97), l'architettu capu di a pulitica di riforma è apertura di a Cina.
Ogni annu, centinaie di millaie di visitatori da tuttu u paese venenu à visità u situ in vista di avè una megliu comprensione di cumu Deng è a pulitica chì hà iniziatu anu purtatu Shenzhen, una metropole chì nasce da un paese di pescatori, per ottene un ecunomicu. miraculu. Nanzu à u 120 anniversariu di a nascita di Deng, chì cade ghjovi, Zhang Xinqiang, 40 anni, un turista in Shenzhen, hà visitatu a statua di Deng per rende omaggi à u defuntu capu cinese. Xiaoping, a riforma è l'apertura chì hà iniziatu s'hè rivelata una strada bona chì porta u paese versu a prosperità è u prugressu ", disse Zhang.
A pulitica di riforma ecunomica pratica da Deng Xiaoping
Imbarcu in a strada stabilita da Deng, a Cina hà ottinutu novi tappe in u so sviluppu ecunomicu è suciale. U PIB per capita hè cresciutu fenomenalmente da circa $ 155 in u 1978 à più di $ 10,000 oghje, è più di 700 milioni di persone sò stati sbulicati da a miseria. A pulitica di riforma è apertura di Deng hè stata ufficialmente abbracciata in a terza sessione plenaria di u 11u Cumitatu Centrale di u CPC in dicembre di u 1978. A pulitica delinea a necessità di seguità novi metudi di gestione ecunomica, intruduce tecnulugia avanzata, spinta i scambii ecunomichi cù u mondu esternu è scala. calà u centralismu in l'ecunumia pianificata per stimulà a vitalità è u sviluppu. I so legati in quantu à a pulitica, l'ecunumia è a diplomazia anu cuntinuatu à inspirà a Cina à traversu l'anni. Li Junru, ex vicepresidentu di a Scola di u Partitu di u Cumitatu Centrale di u CPC, hà dettu chì Deng hà guidatu u Partitu è u populu in l'avanzamentu di a riforma è l'apertura, cù u scopu di ottene a mudernizazione socialista.
L'impattu è l'influenza di sta pulitica
Cù e misure di riforma, l'ecunumia chinesa ùn hà micca solu sustinutu una crescita robusta, ma ancu più di radduppiata da u 2012, cimentendu u statutu di u paese cum'è un contributore maiò à u crescita glubale. sviluppu. Cumandate da Xi, e riforme di a Cina ùn sò micca solu per ottene un ritmu di crescita stabile per l'aghjustamenti strutturali, ma ancu per liberà u paese di e sfide interne è esterne è coordina u sviluppu è a sicurità. I cumunisti chinesi anu imbarcatu in una nova strada di cuncentrazione di tuttu u core in u sviluppu, ottenendu rializazioni storichi notevuli. U pianu per a mudernizazione sucialista delineatu da u camarade Deng Xiaoping si trasforma gradualmente in una realità
Tempu di post: Aug-23-2024