"A Cina hà fattu un prugressu evidenti in a prevenzione è u cuntrollu di e malatie croniche. In ogni modu, in a nostra sucità anziana, un pesu pesante da e malatie croniche, a pupulazione espansiva di i pazienti, a presenza cumplessa di duie o più malatie in un paziente, è a scarsità di A gestione standardizata di e malatie à longu andà cuntinueghja à pone sfide gravi in u campu ", hà dettu Wang Zhanshan, secretariu generale di a filiera di gestione di a salute di l'Associazione Medica Cinese.
"In vista di l'immensa dumanda di gestione di e malatie croniche, hè imperativu chì innovemu è pigliamu passi pratichi per capitalizà i punti di forza rispettivi di l'ospedali, i centri di salute di a cumunità è e farmacie di vendita per stabilisce un sistema cumuni per a gestione di e malatie croniche", Wang Wang. aghjustatu.
Basatu nantu à una stretta cullaburazione trà ospedali è farmacie di vendita, stu sistema duveria facilità meccanismi cumpleti è end-to-end per a gestione cumpleta di e malatie di u ciclu di vita, per furmà un novu mudellu per a prevenzione è u cuntrollu di e malatie croniche maiò chì hè fattibile, sustenibile è replicable, aghjunse.