Introduzione
I pruprietarii di cani sanu chì una dieta equilibrata è nutritiva hè essenziale per a salute di u so cane.
In più di furnisce una dieta di ogni ghjornu, u pruprietariu pò ancu alimentà u cane una quantità moderata di fruttu cum'è snack.U fruttu hè riccu in vitamini è minerali, chì ponu migliurà l'immunità di u cane è prumove u metabolismu.
In ogni casu, quandu si alimenta di frutti, duvete esse attenti à evità quelli chì dannu à l'animali, per ùn causà indigestioni, diarrea è vomitu in i cani.
Chì frutti sò cattivi per i cani
A fossa d'avocado, a pelle è e foglie cuntenenu persin è sò tossichi per i cani.A parte carnosa di un avocado ùn cuntene micca assai persin è pò esse datu à u vostru ghjacaru in picculi quantità, ancu s'è certi cani ùn tolleranu micca una quantità di avocado.
Ancu s'ellu ùn hè micca tossicu per i cani, l'agrumi cum'è limoni, lime è pompelmi ponu causà un mal di stomacu.
L'uva, è i so cugini secchi, uva passa, sò estremamente tossichi per i cani è ponu purtà à fallimentu renale agutu.Ùn deve esse datu à i cani.
Evite di dà u vostru cane ciliegie cum'è a fossa è i steli pò causà bloccu intestinali.A fossa hè ancu estremamente tossica per i cani.
Chì frutti sò più sani per i cani?
Certi frutti sò più sani per u vostru ghjacaru cà l'altri per via di i benefici nutrizionali o di u so cuntenutu di zuccaru è calori.
i frutti più sani per alimentà u vostru cane:
I mirtilli freschi furniscenu una pletora di antioxidanti è fibra per u vostru cane.
Cù u so cuntenutu d'acqua alta, i sandrii sò un gran trattu d'estiu per u vostru cane, soprattuttu perchè sò ancu ricchi di vitamina A, C è B-6.
Quantu fruttu hè ghjustu per i cani?
Ancu quandu alimentate i vostri frutti di cane chì sò sicuri è nutritivi, duvete sempre praticà a moderazione.
Hè ricumandemu di mantene a regula 90-10.U 90 per centu di a so dieta deve esse u so alimentu regulare è u 10 per centu pò esse tratti sani chì includenu frutti è ligumi.
Se u vostru cane hà cundizzioni medichi sottostanti o hè alimentatu cù una dieta di prescription, hè sempre più sicuru per cuntattà u vostru veterinariu prima di aghjunghje frutti à a so dieta.
U duttore Zach Mills dice chì ancu i frutti apparentemente senza risicu ponu purtà à disturbi digestivi, diarrea è vomitu.
Mills dice chì i pruprietarii di animali anu da circà i seguenti sintomi:
Disturbi gastrointestinali, perdita di l'appetite, letargia, vomitu è feci molli o diarrea.
Postu tempu: Jul-01-2024